Berkampung ler kat sini

erm..tadi pagi jumpe bos aku..
mgmt nak report by esok..waaaa…
nak dijadikan cerita..
report ni susah nak producekan..sebab

1. data utk 2006 belum key in lagi..
2. database corrupt…
3. resources tak cukup..

bos aku tanye bile boleh buat…
ehehe aku dengan selambadak jawab…esok pagi boleh..tapi formula nak calculate figure je laa
hehehhe….cian kat azrol…sebab memula dia kata 1-2 minggu baru boleh buat..
ehehehe….aku plak tercakap by esok…
skang ni…tgh pening pale camne nak buat data entry dulu…
masak masak….ehehehe….
i need a break now..rasa cam nak g cuti…tapi nak g mana ek..
resort bank semua penuh…argh bosannn…

erm…just nak share kat korang..
yang muhammad haikal telah dipertontonkan kepada seluruh asia start khamis lepas….
hehehe…sampai hari sabtu lepas..
ni gara2 papa dia..yg pandai2 hantar gambar kat footballcrazy…ehehhe
korang leh check dalam website www.footballcrazy.tv
tapi aku rasa dorang belum update lagi ni…
hehehe…tunggu laa maybe this week aku may anto gambor lain plak…
hehehehe
ingatkan nak patch kan gambar haikal ngan gambar zack…tapi takde la plak gambar zack..

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a comment