camni laa kalau hidayah Islam dah mula nak hilang

nk suruh jadi baik semula pun bersyarat

ni pasal si sufiah..pelacur pintar tuh…

boleh baca kat sini

dia setuju pada dasarnya utk buat ‘rawatan’ dengan syarat bapa dia tak join..

ish..tak kisah laa bapa dia join ke tak..yang penting sama ada dia ikhlas nak kembali ke pangkal jalan atau tidak??

hhhmmmm yang mengundang kekeliruan aku….adakah pihak malaysia je yang beria-ia nak selamatkan si sufiah..camne ngan pihak bapak dia iaitu di pihak pakistan..ada usaha dari mereka ker???

ps: simpang malaikat 44 laa jangan laa ada keturunan aku jadi kes cam ni..amin

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “camni laa kalau hidayah Islam dah mula nak hilang

  1. semoga allah buka hati tambah beriman

  2. roy

    hmmmm bukan ke bapak dia perogol bdk 15 thn kena penjara…..maybe suffiah ni pun pnh kena gangguan seksual dr bapak dia….ofcoz xnak bapak dia join…:) salam.

  3. roy

    hmmmm bukan ke bapak dia perogol bdk 15 thn kena penjara…..maybe suffiah ni pun pnh kena gangguan seksual dr bapak dia….ofcoz xnak bapak dia join…:) salam.http://beautifulnara.com/sufiah-yusof-shilpa-lee-sexy-hooker-pictures/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s