Bila Duit Jadi Tuhan

minggu ni 2 individu (actually 3 tapi sorang lagi tuh..bukan masuk dalam minggu ni dah lama dah kes dia ni…) yang aku tak tau ape dalam kepala hotak dorang ni…..betul buta mata bila sebut soal pasal duit…sanggup gadai maruah keluarga demi duit….sanggup tengok kawan porak peranda…..ape daaaa

ish..harap2 aku tak jadi ler macam orang2 di atas..

semlm lepak dengan ceramah maulidur rasul kat surau rumah…

sebut betul ialah maulid dan bukan maulud…

ustaz bgtau…setiap isnin…abu lahab diberi kelonggaran azab…sebab dia lah orang yang pertama menyambut kelahiran Rasullullah SAW…dia bgtau anak Adam AS semuanya ada 39 orang….

dan bgtau 6 golongan utama utk sesuatu majlis ialah orang tua, wanita, orang kaya, ulamak and remaja

byk lagi yang dicerita…..nt aku sharekan lagi

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s