rasanye lum terlambat nak ucapkan selamat berpuasa buat semua….
hehehe…
bz sangat …tak sempat nak update kat sini..
apepun tahniah buat ila and faramie coz dapat baby girl..
tak lupe juga pada junior aku…muhammad haikal yang genap setahun jagung 27 sept tempoh hari…
dan juga kepada isteri tersayang saya herlina yang tua 2 tahun dari saya mulai 2 sept tempohhari heheheh..
so far alhamdullillah puasa ok…penuh…persediaan yang cukup rapi aku buat..bagi memastikan puasa tahun ni dicukup…
dimulai dengan mengurangkan penghisapan rokok dan juga memakan ubat anti histamin sebelum tidor dan selepas sahut…
ape lagi ek nak cite…aku berjaya menarik minat kekawan aku di rumah utk bermain bulu tangkis…hehehe..semua dah terjebak…padan muka….hehehe…
ape lagi ek…
hmmm…..oh lupe….sapa nak duit xtra raya ni bgtau aku…leh aku tolong korang…
ade keje kosong….utk 2 hari jer..RM100….
…..

c u againnn

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s