Officially Sold

uhuk uhuk kete aku pun dah aku jual kat kak ina..

kete yg banyak simpan memori…

kete yg banyak abih kan duit aku…

uhuk uhuk…sedih pun ada…

elok2 beli kancil nak save duit..gi tukar enjin turbo…minyak pun macam kete 1.5

uhuhuhu…kete tu jugak laa menarik aku menjadi pelakon sambilan…

nak tgk kete ngan aku berlakon..cari ini vcd



kete tu jugak aaa aku accident langgar moto kat IPOH…

kenape aku di IPOH..erm….tu kene tanye LIN…..

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s